مقالات آموزشی

پد ضد عرق زیر بغل

محصولات و روش های مختلفی برای عرق زیر بغل در بازار وجو دارد. محصولات دارویی، آرایشی بهداشتی و یا محافظ های فیزیکی. ولی نکته اینجاست که کدام یک راه حلی مناسب برای مشکل شماست؟ واقعیت این است که برای بسیاری از افراد، دئودورانت (مام) یا اسپری های ضد عرق برای خشک نگه داشتن بدن در طول روز کافی نیستند.

بهتر است قبل از استفاده از پدهای زیر بغل مقاله ما را مطالعه کنید تا آگاهانه در مورد خرید آن ها تصمیم بگیرید.

https://radkawear.com

پد ضد عرق یا پد زیر بغل چیست؟

شاید اکثر شما از وجود پدهای زیر بغل به منظور جلوگیری از خیس شدن لباس ها آگاه باشید. پد ضد عرق لایه ای از الیاف طبیعی و یا مواد شیمیایی و اغلب پنبه ای می باشد. به پوست یا لباستان چسبانده می شود و با جذب عرق و یا مسدود سازی غدد تعریق از خیسی و لک شدن لباش شما پیشگیری می کند.

پد ضد عرق لایه ای از الیاف طبیعی و یا مواد شیمیایی و اغلب پنبه ای می باشد. به پوست یا لباستان چسبانده می شود و با جذب عرق و یا مسدود سازی غدد تعریق از خیسی و لک شدن لباش شما پیشگیری می کند.

این پدها که در اکثر داروخانه ها یافت میشوند. برای دیده نشدن لک عرق در لباس بیرونی و خراب نشدن لباس های گران قیمت، برخی از مردم از پد ضد عرق استفاده می کنند تا جلوی تعریق زیاد زیر بغل را بگیرد.

انواع پد های ضد تعریق موجود

معمولاٌ پد ها از جنس پنبه و خاصیت جاذب دارند که تا حدود زیادی باعث جلوگیری از رسیدن عرق زیر بغل به لباس شما می شوند و قابلیت استفاده در زیر هر گونه لباسی را دارند. این پد ها در انواع مختلفی هستند و بسیاری از آنها قابلیت شستشو نیز دارند.

این پد ها معمولا با بند و یا گیره و … به لباس و یا بدن متصل می شوند و اغلب قابلیت شستشو و استفاده چند باره را دارا هستند.

نمونه های شیمیایی آن ها نیز موجود است که به صورت یک لایه روی پوست قرار میگیرند و مانع فعالیت غدد تعریق می گردند. با توجه به اینکه فرایند تعریق یک فرایند طبیعی در بدن انسان است به نظر میرسد استفاده از این نوع پدها به صورت مداوم زیاد درست نباشد و البته نیازمند بررسی علمی دقیق تر می باشد.

اگر پدی که تهیه کرده اید بر مستقیم روی پست می چسبد بهتر است بدانید این نوع پد ها بر روی پست شیو شده (بدون مو) و خشک و تمیز کارایی بهتری دارند.

برخی از انواع پد ها عبارتند از:

  • محافظ های لباس که به وسیله بند های مخصوص دور بازو یا شانه بسته می شوند.
  • پد های پنبه ای جاذب عرق که مستقیم بر روی پوست می چسبند
  • پدهای ضد عرق بیرنگ شیمیایی که به صورت برچسب بر روی پوست می چسبند.
  • پدهای عرق گیر که به داخل لباستان می چسبند.
  • محافظ هایی که باید با گیره های فلزی، نوار پارچه ای، سوزن پوشیده شوند و یا به لباستان متصل شوند.

ویژگی های پد ها

پدها علاوه بر اینکه توسط برندهای مختلفی تولید می شوند و کیفیت آن ها ممکن است خوب و یا ضعیف باشد اما خارج از بحث کیفتشان مانند هر محصول دیگر دارای مزایا و معایبی هستند.

مزایا پد زیر بغل

  • قیمت مقرون به صرفه.
  • پیش گیری از خیس شدن زیر بغل لباس.
  • ضد حساسیت و ضد باکتری (برای انواع نانو و با کیفیت)
  • قابلیت استفاده زیر هر نوع لباس.

معایب پد ضد عرق

  • استفاده بدون زیرپوش باعث انتشار بوی بد عرق بقیه اعضا می شود.
  • پدها خیلی زود جمع می شوند و این باعث آزار و کاهش خاصیتشان می شود.
  • پدها خیلی راحت جابجا می شوند و این یعنی عدم کارایی کافی.
  • همیشه حس می شوند و این قدری آزاردهنده است.
  • با تعریق بسیار زیاد دیگر تاثیر گذار نیستند.

برخی از مشکلات پد ها را می شود با دوختن آنها به لباس رفع کرد اما این یعنی شما برای هر بار شستشوی پد باید لباس را هم بشورید و این یعنی فرسایش بیهوده لباس. اگر میخواهید یک زیر پوش با الیاف طبیعی ساده تهیه کنید و پد را به زیرپوش خود بدوزید راه حل بهتری است اما شما بسیار زیاد هزینه کرده اید و بازهم در صورت تعریق زیاد تاثیرگذار نیستند.

آیا پد ضد عرق مشکل عرق زیر بغل شما را حل می کند؟

اگر میزان تعریق زیر بغل شما کم یا متوسط باشد، پد ضد عرق می تواند مانع از ایجاد لکه های عرق و خیسی زیر بغل شود. هرچند که ممکن است برخی از معایبی که گفته شد گریبانگیرتان شود.

در موارد زیر در استفاده از پدها بیشتر دقت کنید

وقتی لباس شما بسیار تنگ است

اگر لباس شما خیلی تنگ است برجستگی پد زیر بغل ممکن است مشخص باشد. این میتواند از زیبایی لباس شما بکاهد.

وقتی لباس شما خیلی آزاد است

اگر لباس شما خیلی آزاد است پد هایی که به لباس می چسبند و یا به آن متصل می شوند راهکار مناسبی نیستند. زیرا نمیتوانند عرق را جذب کنند و در نتیجه ممکن است عرق شما جایی دیگر از لباس را خیس کند. بهتر است انواع دیگر را امتحان نمایید

وقتی لباس گران قیمت به تن دارید

اگر از پد ضد عرقی استفاده می کنید که به لباستان وصل می شود، این برچسب ممکن است به لباستان بچسبد و باعث خرابی آن شود.

بهترین کار این است که از چسباندن آنها به البسه گران قیمت، تی شرت و یا هر لباسی که نمی خواهید خراب شود خودداری کنید. و جایگزینی برای آن پیدا کنید.

در یک جلسه پر استرس

متاسفانه پد های ضد عرق خیلی سخت در جای خود ثابت می مانند و در طول روز ناچارید بارها و بارها آن را با دست جابجا کنید.

انواع چسبی پد نیز ممکن است خاصیت چسبندگی خود را از دست بدهند و خاصیت ضد تعریق آن ها از بین برود

در شرایط پر استرس و بسیار خاص مانند یک جلسه بسیار رسمی که در کانون توجه قرار دارید. استفاده از پدها راه حل خوبی نیست. چون امکان جایجا کردن آن را ندارید. از طرفی ممکن است خیسی لباستان باعث شرمساری شما شود. پیشنهاد می کنیم در این مواقع از یک زیرپوش با خاصیت ضد تعریق استفاده کنید.

پوست شما حساس است

اگر پوست حساسی دارید و یا کلا به زیبایی پوست خود خیلی اهمیت می دهید. استفاده از پد های با خاصیت چسبندگی به پوست پیشنهاد نمی شود. ممکن است این نوع پد باعث تیرگی پوست شما شود.

مخصوصا اگر استفده از پد باعث خارش و یا قرمزی پوست شما شد حتما استفاده از آن را متوقف کنید.

اگر مشکل تعریق بیش از حد زیر بغل را دارید

برای افراد مبتلا به هایپرهیدروزیس زیر بغل و یا همان تعریق بیش از اندازه زیر بغل، تقریبا تمام محصولات قابل تصور برای مقابله با عرق کار ساز نیست. این اصل شامل پد های زیر بغل نیز می شود. این پدها در کمتر از چند دقیقه خیس می شوند و هیچ کاری برای جذب عرق انجام نمی دهند، بنابراین سنگین و در لباس شل می شوند.

اگر شما هم به شدت و زیاد عرق می کنید، پدهای عرق زیربغل راه حل مناسبی برایتان نیست. و تنها راهکار برای شما زیرپوش ضد عرق است

زیرپوش ضد عرق رادکاور آخرین تلاش شما برای راحت شدن از تعریق زیاد
https://radkawear.com

بهترین ترین پد زیر بغل

زیرپوش ضد عرق با پد زیر بغل محافظ
زیرپوش ضد عرق با پد زیر بغل محافظ

شما هم تعریق بیش از اندازه دارید؟ با توجه به توضحیات بالا پدها برای شما مناسب نیستند؟ نمیخواهید معایب پد ها گریبان گیرتان باشد؟ راه حل زیرپوش ضد عرق رادکاور است.

از آنجا که مواد به کار رفته در لایه ضد عرق مشابه جنس لباس است و مانند بسیاری از پارچه های ضد آب با فرآیند شیمیائی تولید نمی شود، در طول زمان پاک نمی شود و از بین نمی رود.

برخلاف پد ضد عرق، تکنولوژی لایه محافظ عرق در زیرپوش های ضدعرق به گونه ای است که در تمام طول روز در جای خود ثابت می ماند و نیازی نیست که برای ثابت نگه داشتن آن تلاش کنید و یا نگران باشید که دیگران آن را ببینند.

مناسب ترین پد زیربغل، لایه محافظ یکپارچه و پوشیدنی، یا همان زیرپوش ضد عرق است

از همه مهمتر اینکه شما با پوشیدن یک زیرپوش راحت، میزان دستپاچگی و شرمساری از ایجاد لک عرق را به شدت کاهش می دهید.

زیرپوش های ما از الیاف ۱۰۰٪ طبیعی ساخته شده است. ما پد ها را در اندازه بسیار بزرگتر از انواع فروشگاهی آنها برش میزنیم و به صورت دولایه در لباس استفاده میکنیم. این یعنی محافظ بیشتر و همچنین باعث می شود که هرگز زیر بغل شما چیز اضافی حس نشود و شما راحت باشید. علاوه بر آن یک لایه محافظ نانو برای جلوگیری ۱۰۰٪ از عبور عرق در بین دولایه قرار داده ایم این یعنی باز هم محافظت بیشتر و اطمینان قطعی از کارایی زیرپوش ضد عرق. در رادکاور راحت هستید و با ما خیالتان آسوده است!

همین امروز زیرپوش ضد عرق خود را سفارش دهید و خیالتان را از یک تابستان داغ و شر عرق زیر بغل راحت کنید.

2 نظر در “پد ضد عرق زیر بغل

  1. سارا گفت:

    مطلب خیلی مفیدی بود.
    واقعا تا حالا از یک مقاله تجاری اینقدر استفاده نکرده بودم. در عین حال که دارید محصول خودتون رو معرفی می‌کنید. به مصرف کننده در انتخاب محصول کمک می‌کنید. حتی اگر محصول شما انتخاب نشه. ممنونم از شما

نظرات بسته شده اند.