راهنمای خرید از سایت

خیر، نیازی به عضویت اجباری در سایت نیست ولی لازم به ذکر است در زمان سفارش کالا آدرس و شماره تلفن دقیق مکانی که می خواهید بسته را تحویل بگیرید ثبت نمایید.
بله. در طی ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷روز ایام هفته شما می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید و برای سفارشات بصورت تلفنی می توانید از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب با شماره تلفن های بخش فروش تماس حاصل فرمایید.
رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعات غیر کاری ثبت میشود(از ساعت ۲۱شب الی ۸صبح) در اولین ساعات کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز انجام خواهد شد.
خیر، امکان ثبت سفارشات کالای ناموجود غیر فعال شده است. به محض تامین موجودی کالا در سایت فعال خواهد شد.
بله . شما در ساعات کاری تمام روزهای هفته میتوانید با شماره های مندرج در قسمت تماس با ما با کارشناسان فروش رادکاور تماس گرفته، اطلاعات لازم را بدست آورید و از کارشناس فروش بخواهید تا سفارش شما ثبت کند.
پس از ثبت سفارش و نهایی شدن خریدتان، پیامک(SMS) , ایمیل ثبت سفارش و فاکتور خرید برایتان ارسال میشود. پس از ارسال مرسوله کد رهگیری پست برای شما پیامک شده و از طریق سایت قسمت رهگیری مرسوله میتوانید سفارشتان را رهگیری نمایید

قوانین برگشت کالا

بله. شرکت رادکاور محصولات خود را به ۳ صورت ضمانت میکند:
۱-نفوذ تعریق از لایه های پدها
۲-عدم کیفیت پارچه
۳-عدم کیفیت دوخت
اگر محصولات دارای این سه مشکل باشد یا جنس تعویض و یا کالا تحویل و وجه به مشتری عودت میگردد. مهلت برگشت کالا برای کاربران گرامی ۷ روز می باشد.
کاربران گرامی، پس از خرید کالای موردنظر و دریافت آن در صورتی که کالای شما شامل موارد : از جمله نامرغوب بودن جنس پارچه، عدم کیفیت دوخت، نفوذ تعریق از لایه های پد به لباس رویی مواجه شدید، به مدت هفت روز فرصت دارید تا با دفترفروش و پشتیبانی محصولات رادکاور تماس گرفته و در مورد وضعیت پیش آمده با کارشناسان مشورت کنید و در صورت که با مرجوع شدن کالای شما موافقت شد به شما اعلام میگردد که کالای موردنظر را به آدرس شرکت ارسال نمایید و طی ۷۲ ساعت بعد از وصول مرجوعی کالای جدید نظارت شده برای شما ارسال میگردد و یا وجه مورد نظر به حساب شما واریز میگردد.
زمانی که کالای خریداری شده برگشت داده می شود، پس از کارشناسی و تایید توسط واحد نظارت و خدمات پس از فروش تا ۷۲ ساعت کاری کالای جدید و یا مبلغ موردنظر به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
با واحد فروش تماس بگیرید(یا از طریق تلفن یا ارسال ایمیل از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان رادکاور در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری خواهند کرد و با شما تماس خواهند گرفت.
با کارشناسان فروش رادکاور تماس حاصل فرمایید(یا از طریق تلفن یا از طریق تماس با کارشناسان فروش یا ایمیل) در صورت وجود مغایرت کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده میشود.
قابل ذکر است: در صورت مشاهده مغایرت کالای موردنظر به هیچ عنوان نباید استفاده شده باشد و لیبل های مندرج بر روی کالا از آن جدا نشود، در غیراینصورت تعویض و بازگشت وجه صورت نمی پذیرد.

ارسال و تحویل کالا

کلیه مرسوله‌های رادکارو با پست ارسال می‌گردد. این شیوه ارسال در سرتا سر کشور امکان پذیر است.
متاسفانه در ارسالهای پستی امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.
ارسال های پستی در شهر تهران نهایت تا دو روز کاری و در سایر شهرهای مرکز استان حداکثر ۳-۴ روز کاری به طول می انجامد. این مدت برای شهرستان ها و روستاها ممکن است قدری بیشتر باشد.
بله. از طریق لینک زیر میتوانید مرسوله خود را پیگیری نمایید
پیگیری سفارشات رادکاور
همچنین کد رهگیری سفارش شماد که با پست ارسال شده برای شما پیامک می‌گردد و می‌توانید آن را از طریق وب سایت شرکت پس نیز رهگیری نمایید.
کالا به پست منطقه مرجوع می شود و در روز بعد بار دیگر توزیع می شود اگر باز هم در آدرس ثبت شده حضور نداشتید باید کالا را از مرکز پست منطقه دریافت نمایید.

نحوه پرداخت

همه کاربرانی که از سایت radkawear.com بصورت مستقیم خرید می کنند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت رادکاور میتوانند هزینه را بصورت آنلاین پرداخت کنند. کاربرانی که از طریق شبکه های اجتماعی میخواهند سفارش خود را ثبت نمایند میتوانند بصورت مستقیم با کارشناسان تماس گرفته و شماره کارت دریافت کنند و با ارسال فیش پرداختی و دادن آدرس و شماره تماس سفارش را ثبت کنند.
 گاهی ممکن است در هنگام پرداخت اختلالاتی در شبکه بانکی بوجود آید و منجر به قطع و پرداخت ناموفق شود.در این مواقع نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ به صورت خودکار به حساب شما برگشت میخورد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، از قسمت تماس با ما با شرکت رادکاور تماس بگیرید.
 پرداخت و درگاه اینترنتی که سایت رادکاور طراحی کرده است بصورت کاملا امن و راحت می باشد با این حال شما برای پرداخت های اینترنتی خود به نکات زیر توجه فرمایید:
۱- با مشاهده قسمت آدرس ( Address bar ) ، در مرور گر (Browser ) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https  به جای پروتکل http استفاده می شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس ، https وجود داشته باشد.
۲- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی یا سبز رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید ، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
۳-برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود در صفحه پرداخت استفاده کنید.

سوالات متداول مشتریان

لازم بذکر است که شستن هیچکدام از محصولات رادکاور با ماشین لباسشویی هیچ مشکلی برای زیرپوش شما بوجود نمی آورد. زیرپوش های ضدعرق رادکاور را می توانید با ماشین لباسشویی در آب سرد با شوینده های مناسب (به جز مواد شیمیایی و سفید کننده و وایتکس)بشویید و آن را خشک کنید. توصیه میشود برای اینکه بخش داخلی لباس که تعریق را جذب میکند به خوبی شسته شود، زیرپوش را پشت و رو در ماشین لباسشویی بیندازید.
بطور کلی هر دو محصول با هدف جذب عرق بدن طراحی شده اند ولی کاملا شرایط متفاوتی دارند، پدهای ضدعرق مدتی است در بازار عرضه شده ولی دوستانی که از این نوع پدهای ضدتعریق استفاده میکنند با مشکلاتی مواجه هستند:
پدها غالبا یکبار مصرف هستند و بعد از یک بار استفاده کارایی خود را از دست داده و غیرقابل شستشو میشوند.
نصب پدهای چسبی وقت گیر است، برای هر بار استفاده باید پدها بطور دقیق در محل چسابنده شوند که متاسفانه در بعضی لباس ها این کار، کار دشواری است.
قدرت چسبندگی کم در بعضی از پدها ممکن است شرایط بدی را برای مصرف کننده ایجاد نماید.
پهنای نامناسب پدها باعث شده که اینگونه پدهای ضد عرق برای افراد با تعریق زیاد مناسب نباشد.
عمر مفید زیرپوش های ضد عرق رادکاور بستگی به عامل هایی از جمله نحوه ی شست و شو، تعداد دفعات پوشیدن و میزان تعرق فرد مصرف کننده دارد.