مقالات آموزشی

نکات خرید زیرپوش خوب

نکاتی برای خرید زیرپوش مردانه

اصلا چرا باید زیرپوش بپوشیم؟ زیرپوش عرق های بدن شما را جذب کرده و بنابراین اثری از لکه ها عرق روی پیراهنتان مشاهده نخواهد شد و از طرفی عمر و ماندگاری پیراهن های شما نیز بیشتر می شود. این مقاله نکاتی برای خرید زیرپوش مردانه را برایتان آماده کرده ایم.

اگر هنوز نسبت به استفاده از زیر پوش مردد هستید اول مقاله زیر را مطالعه کنید.

چرا در تابستان زیرپوش بپوشیم؟

زیرپوشی که مخصوص لباس رویی شما باشد بپوشید

بسیار دیده شده که افراد زیرپوشی میپوشند که از یقه پیراهن دیده می شود. لطفا شما از هر مدل لباسی برای زیر پیراهن استفاده نکنید و همچنین سعی کنید مدلی را (هرچند کمی گران) انتخاب کنید که تمام روز بدن شما را تازه و تمیز نگاه دارد.

در بازار امروز ایران زیرپوش های برند خارجی اصلی پیدا نمی شود و معمولا جنس های بی کیفیت به اسم این برندها به فروش می رسد. بهترین انتخاب برای زیرپوش در ایران برندهای با کیفیت داخل هستند که یکی از این ها رادکاور است.

زیرپوش آستین دار بخرید

زیرپوش آستین دار با یقه هفت
زیرپوش یقه هفت استاندارد

این زیرپوش ها عرق زیر بغل را هم پوشش می دهند ولی زیرپوش های بدون آستین خیر. مخصوصا مدل های ضد عرق شما را از شر عرق زیر بغل راحت می کنند

زیرپوش یقه هفتی بخرید

اگر از جمله کسانی هستید که همیشه پیراهن به تن می کنید و شاید همه ی دکمه های آن را تا بالا نبندید از این مدل یقه استفاده کنید. بقیه ی یقه ها به وضوح از زیر دکمه ها معلوم خواهند شد. یقه هفتی عمیق یا سطحی بودن آن بستگی به مدل پیراهن شما دارد.

جنس آن الیاف طبیعی باشد

الیاف طبیعی با وجود معایبی که دارند اما هنوز هم بهترین انتخاب برای زیرپوش هستند.

بهتر است مقاله زیرپوش با الیاف طبیعی را مطالعه کنید.

 زیرپوشی بخرید که با شکل هیکل شما خودش را وفق دهد

زیرپوش ضد عرق مردانه
زیرپوش ضد عرق مردانه

نه تنها دیگر به راحتی قابل دیده شدن زیر پیراهن شما نیست بلکه به هیکل شما کمی حجم هم می دهد.