مقالات آموزشی

اشتباهات رایج در انتخاب و پوشیدن لباس زیر آقایان

هنگامی که به یک سن خاص رسیدید ، برخی اشتباهات اساسی  در لباس پوشیدن وجود دارد که غیر قابل توجیه است:

شلوار گشاد ، کمربندهای چرمی مشکی مملو از هرم ، و شلوار جین تخت چاپ شده یا استفاده افراطی از بدلیجات و…

اگرچه این اشتباهات زیاد قابل دیدن نیستند ، اما می توانند بر نحوه پوشیدن لباس تأثیر بگذارند. اشتباهاتی درپوشیدن  لباس زیر وجود دارد که می تواند باعث شود شما احساس ناراحتی داشته باشید. بضی اوقات این اشتباهات زیاد مهم نیست ولی وقتی صحبت از راحتی و سبکی  می شود، در اینجا که برایتان مهم می شود در این قسمت به پنج اشتباه در انتخاب و پوشیدن ونگهداری لباس زیر اشاره میکنیم  که هرگز مرتکب نشوید.

خرید دیر هنگام لباس زیر

اگر چه لباس زیر شما در ۶ ماه اول در وضعیت خوبی قرار دارد ولی بعد از مدتی ظاهر خود را از دست می دهد و ممکن است اعتماد به نفس شما را جریحه دارکند. مردان از جذابیت لباس زیر خوب درامان نیستند. اگر لباس زیر جدید به جای لباس قدیمی کهنه کار که به آن عادت دارید بپوشید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

لباس زیر ارزان خریداری می کنید

هیچ کس به شما نمی گوید که یک شورت  یا زیرپوش مخفی الماس بخرید ، اما کمی هزینه کنید ، مخصوصاً برای یک لباس که در مکانی کاملا شخصی روی بدن شما قرار دارد. اگر لباس زیر ارزان بخرید ، اساساً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید می گیرید. چند جفت خوب بخرید و در پایان ممکن است پس انداز بیشتری داشته باشید زیرا دوام بیشتری دارند. یک جفت خوب (یا تعداد کمی) تهیه کنید که با احترام با بدن رفتار کند. آنگاه خواهید دید که خودتات نیز احساس بهتری دارید.

شستن لباس زیر را به تعویق می اندازید

صرف نظر از این که این به دلیل تنبلی است یا شما سعی می کنید دوستدار محیط زیست باشید ، لطفا شستن لباس زیر را به تعویق نیندازید. راه های دیگری برای سبز شدن وجود دارد. دکتر فیلیپ تیرنو ، مدیر میکروب شناسی بالینی در دانشگاه نیویورک و نویسنده کتاب زندگی مخفی میکروب ها برای سلامتی مردان ، می گوید: یک جفت لباس زیر کثیف بین ۱۰/۱ تا ۱ گرم مدفوع کامل دارد. لباس های زیر شما یک مخزن مخفی برای میکروب های خودتان است ، بنابراین مطمئن شوید که آنها را با شستن در حرارت زیاد ۱۵۰ تا ۱۶۰ درجه فارنهایت از بین می برید و هر از چندی یک بار برای شستن لباس سفید خود برای دفع میکروب ها از سفید کننده استاده کنید. همچنین دیر تعویض کردن زیرپوش باعث می شود که عرق شما خصوصا در ناحیه زیر بغل ظاهر زننده ای ایجاد کند.

انتخاب لباس زیر مناسب با لباس

باید بدانید که انواع مختلفی از لباس زیر وجود دارد که شما نمی توانید آنها را با شلوار خاصی بپوشید – مانند پشم. به عنوان مثال ، باکسرها (شورت پایه دار)  را با شلوارهای پشمی ظریف نپوشید. اگرچه بعضی از باکسرها هنگام نشستن جمع نمی شوند ، اما وقتی آنها را زیر شلوار نخی پشمی می پوشید ، توده پارچه باکسر می تواند ظاهر زیبا شلوار شما را از بین ببرد. بهترین گزینه برای انتخاب زیرپوش برای اینکه از زیر پیراهن دیده نشود زیرپوش‌های با یقه هفتی‌اند.

انتخاب رنگ مناسب

شاید از خود بپرسید کدام زیرپوش را برای پوشیدن با پیراهن سفید یا شورت برای پوشیدن شلوار شفاف و یا روشن مناسب است؟ پوشیدن لباس زیر مردانه سفید نیز یک اشتباه بسیار رایج است. تفاوت سایه های لباس زیر با پوست باعث می شود لباس زیر حتی بیشتر نمایان شود. به همین دلیل است که با وجود سایه ای از لباس های زیر خنثی و غیر متضاد مانند سفید ، دقیقاً می بینیم که شکل زیرپوش از زیر پیراهن سفید قابل مشاهده است. در این مواقع پوشیدن زیرپوش به رنگ گوشت مناسب است. لباس زیر به رنگ گوشت (که برهنه نیز نامیده می شود) چندان مشهور نیستند. آنها کاملاً با رنگ پوست شما ترکیب شده و مانند رنگهای روشن یا تیره تضاد ندارند.

لباس زیرهای گوشتی کاملاً نامرئی می مانند. اما به تن سایه دقت کنید و مطمئن شوید که برای جلوه ای طبیعی با رنگ پوست شما مطابقت دارد. صورتی کم رنگ ، زرد پاستلی ، کرم ، مسی ، عاجی ، شتری ، قهوه ای براق نیز در زیر پیراهن سفید بسیار خوب عمل می کنند. باز هم انتخاب کنید که با توجه به رنگ پوست شما مناسب ترین حالت است.